Jävla pissliv

Jag träffade läkaren på NPU igår. Han velade fram och tillbaka och frågade vad jag tyckte att jag hade mest problem med. Jag fick typ välja vad jag ville ha för medicin.. Hur fan ska jag veta det? Han tyckte iaf att jag skulle höja dosen av Concerta för att se om jag kommer igång och tar tag i saker på kvällarna efter jobbet.

Så idag tog jag 27 mg. Visst, jag har högre puls idag ^^... men annars vet jag inte... Började känna mig deppig på vägen hem som vanligt. Vem kan känna sig glad av att gå hem ensam till en tom lägenhet och ha tusen saker man måste göra, ensam? Jag blir bara ledsnare ju närmare hem jag kommer. Nu sitter jag här och vill bara gråta. Jag orkar inte tvätta. Orkar inte ta tag i disken. Orkar inte fixa nån mat heller, är inte hungrig.

Orkar eg inte blogga heller. Orkar inte ringa mamma. JAG ORKAR INGENTING. Jag orkar inte ens sitta här. Jag hatar att sitta här framför den här jävla datorn alldeles ensam. Jag hatar att vara ensam!

Ta mig härifrån!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0