Nyttigare förslag

Jag kom på en mkt bättre idé än chokladen. Som belöning efter att jag dammsugit och tvättat handfatet och toaletten så kan jag äta turkisk yoghurt med dadlar och nötter och ev kakao(?). Mkt nyttigare och jag tror att jag mår bättre efter det, än om jag äter något som bara är onyttigt. Jag får ju i mig lite sött iaf. Läste ett tips i en kommentar hos Kostdoktorn annars, att man kunde blanda bara kakao och lite grädde om man är chokladsugen. Ja, alltså om man äter LCHF då ;-). Är man fettskrämd så kanske det inte är en superidé =P.

Helt plötsligt så älskar jag T så mkt att det gör ont! Jag vill att han ska komma nu nu NUUU! ♥

Mamma ringde och "tjatade" om helgen igen. Hon skulle ringa igen imorn ^^. Stackars lilla mamma, hon vill väl bara väl, men jag orkar inte riktigt =/. Jag orkar inte leva som man ska, som man måste, som man borde. Suck.

Jag vill vara lycklig och tycka om att leva. Men HUR fan gör man det? Kan man verkligen bara bestämma sig för det? Jag tror inte det. Jag skulle nog behöva vara med om något riktigt otrevligt, kanske vara riktigt nära döden, för att kunna uppskatta livet. Men är det enda vägen till lycka för mig? Det verkar ju absurt..

Kommentarer
Postat av: Mimmi

Sv: Någon gång kommer någon skriva så om dig. Eller iaf känna den känslan över dig -vissa kan ju fan inte uttrycka sig! Kanske ser T dig som sin skatt, även om han inte får fram rätt ord? Om inte så kommer någon annan känna så. ♥



Den är köpt den på victoria secret i las vegas. Fyfan vilken BH alltså! Man kan inte hitta någon sådan i butiker här i Sverige :S När jag hade den på mig en kväll fick jag komplimanger för hur stora och vackra bröst jag hade, fastän dem är skitsmå i verkligheten. Skumt, men bra. KRAM!



Vet förövrigt inte heller hur man blir lycklg... Kanske ska man inte tänka så mycket och kanske ska man inte ha så höga kvar..... INGEN ANING, blir så jävla förbannad. Min dag har varit mer vedervärdig än vanligt, och då är det illa.

2010-08-27 @ 22:41:19
URL: http://ljusochsilver.blogg.se/
Postat av: pussel

Hehe ok nice. Tack för svaret!

2010-08-30 @ 21:46:31
URL: http://pussel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0