Kräkas upp frukt och grönsaker?

"jag undrar, om du skulle hetsäta frukt och grönsaker, skulle du sedan kräkas upp det också eller skulle du behålla det?
Kan du inte skriva svaret i ett nytt inlägg?
mvh Olivia"

Jo, det kan jag väl ;-).
Jag skulle antagligen kräkas upp det. Det har jag iaf gjort förut när jag hetsätit frukt. Det är ju massa socker i frukt. Sen är det p g a känslan jag spyr också, inte bara för att det är onyttigt. Det är ju inte så skönt att vara fullproppad av något, vare sig det är frukt eller godis.. Även om det kanske(?) är lite mindre jobbigt att vara proppad med frukt. Har ätit mkt morötter och ost också ett par gånger. Det tycker jag är hyfsat nyttigt, men alldeles för mycket mat är vidrigt oavsett..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0