Jag älskar T =(

T svarade bara "Tack" på mitt Grattis-sms imorse.
Jag skrev ett till senare att jag var kåt ^^, men det ångrar jag som fan. Jag hoppas verkligen inte att han hör av sig på fredag som vanligt.. Jag hatar det. Att inte höras i veckorna, men sen tigga kontakt till helgen. Och jag är ju alldeles för mesig för att stå emot =(. Jag vet ju inte vad jag vill heller!!

Åhh vad jag hatar allt. Grät medan jag stretchade ikväll. Allt är så jobbigt. Jag vill att allt ska vara perfekt. Jag vill ha en perfekt pojkvän och ett perfekt liv. Åtminstone en perfekt pojkvän... Livet har jag redan sabbat.



What's a woman when a man
Don't stand by her side?
What's a woman when a man
Has secrets to hide?
She'll be weak
She'll be strong
Struggle hard
For so long
What's a woman when a man
(What's a man without a woman?)
Don't go by the rule?
What's a woman when a man
(What's a man without a woman?)
Makes her feel like a fool?
When right
Turns to wrong
She will try
To hold on to the ghosts of the past
When love was to last
Dreams from the past
Faded so fast
All alone
In the daek
She will swear
He'll never mislead her again
All those dreams from the oast
Faded so fast
Ghosts of the past
When love was to last
All alone
In the dark She will swear cross her heart
Never again
Cross my heart
Never again

Kommentarer
Postat av: Jenny

Tack för att du la upp detta klippet...så att jag hittade denna underbara låt/artist! =) Har lyssnat hela dagen. Hoppas också att du mår bättre snart och reder ut dina känslor och tankar lite mer. Kram

2010-08-26 @ 21:35:05
Postat av: pussel

Vad kul att du tycker det! Jag kommer inte ihåg hur jag "upptäckte" henne, men jag blev fast iaf. Älskar tex "Nah Neh Nah".

2010-08-26 @ 21:52:47
URL: http://pussel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0