Bröd är värdelöst

Choklad är gott men bröd är INTE gott (längre).

Jag är så otroligt jävla superstörd så det finns inte! Igår kände jag att jag ville köpa snickers och kexchoklad för att det tillsammans med geishan och centern jag åt i helgen skulle bli "det sista" i chokladväg på ett tag. Grejen är bara den att jag aldrig åt den där förbannade geishan i helgen, för den fick T!!!!!!!! Jag glömde att jag faktiskt inte hade ätit den! Hade jag kommit på det så hade det känts OK med bara centern som "sista" godis.

Nej, det finns ingen logik bakom det hela utan det är bara konstiga känslor el tvångstankar jag har. Fan vad irriterad jag blev idag (eller om det var igår kväll?) när jag kom på det! Att jag hetsätit snickers, kexchoklad och vitt bröd i onödan!!!! Min jävla iq-befriade fjant!!!!!

Idag hade jag bröd kvar tyvärr. Åt två skivor redan till frukost och sen efter jobbet var jag ju tvungen att köpa ny geisha och center bara för att det inte stämde längre när jag ätit snickers fast inte geisha ^^. Suck. Köpte iaf bara sex lösviktsgeisha och sex lösviktscenter, tillräckligt lite för att slippa hetsäta. Nu känner jag mig dock övermätt-äcklad med en halv limpa och chokladen i magen. USCH!

Om det hade varit "förr" hade jag lätt gått och handlat mer skit nu och spytt sen, men det är inte längre "förr". Av nån skum anledning (medicinen???) så bryr jag mig inte lika mkt längre. Att slippa spy väger tyngre än att få bort känslan av fel och för mkt mat i magen. Så om jag är jävligt duktig nu sätter jag på musik och går och diskar ist och slutar att äta för idag...

Det som också är lite skumt är att det verkar som jag kan vänja mig av vid saker. Som bröd tex, det var inte gott någonstans. Inte ens den första skivan. Det måste vara LCHF som gjort det. Kött är gott, känns nyttigt och mättar skönt. Mjölmat känns helt onödigt, är inte alls gott, och jag är inte ett dugg sugen på det längre. Dessutom sväller magen upp som en ballong och jag känner mig äckligt full i magen, men ändå inte riktigt mätt och fortfarande sugen.

Usch, nu sitter brödet i halsen på mig. Det vill upp upp upp upp upp... men jag orkar och vill inte kräkas. Jag vet att det går över. Frågan är bara om jag orkar vänta. Vill inte gå upp i vikt mer nu heller, vägde 61,6 kg idag. Uuuuusschhh!! Om jag ändå bara hade lite glass och lite mer choklad och kanske lite fil och müsli... Varför äter jag brödet när jag inte tycker att det är ett dugg gott????? Jag kunde ju ha slängt det ist!!!!!!! Åååhhh vad jag hatar mig själv!! Dessutom är det helt värdelösa datum den här veckan för att starta om.. Jag måste vara så viljestark om jag ska klara det då, och det är det sista jag är nu för tiden. Fan fan fan, jag orkar inte gå och handla.. igen.

Kommentarer
Postat av: bulimihelvetet

tack för att du skriver. det hjälper att veta att man inte är ensam i alla fall. har skaffat ny blogg. titta gärna in. vi får ju hjälpas åt, vi som sitter i samma båt. och du kan, vi kan allihop!

2010-08-17 @ 22:28:01
URL: http://bulimihelvetet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0