Valborgsmässoafton

Vikt: 63,1 kg
Motion: 2*40 min promenad

Frukost: 1 port fiberhavregrynsgröt, 1 banan, russin, standardmjölk
Fm-fika: 1 kopp kaffe m grädde
Lunch: köttfärslimpa, gräddsås, haricots verts
Em-fika: 1 kopp kaffe m grädde, 17 paranötter
Ska:
Middag: lax, ugnsrotsaker, sås, sallad, vitt vin


Var skitnödig hela dagen och dålig i magen när jag kom hem. Dessutom ont i magen på morgonen och lite när jag kom hem från jobbet. Vad fan är det för fel!?!??! Det kan ju fan inte vara normalt med avföring som rinnande gegga! Jävla skit (bokstavligt talat ;-)).

Uppdatering 00.21:
Åt den planerade middagen med T. Sen hade vi sex ♥ och sen gick vi och lyssnade på en kör, såg fyrverkerier och kollade på en majbrasa. Efter det gick vi och köpte godis(!). USCH. Varför gör jag så!? Varför ska jag alltid förstöra allting??? Köpte inte så mkt, men det var bara lite gott ibörjan.. de första två bitarna typ. Nu är jag äcklad och tycker att allt är förstört. Hela maj typ ^^. Men jag ska inte tänka så. Jag ska inte förbjuda mig någonting! Jag kan inte göra det! Jag får inte göra det!
Känner mig asfet. Magen står rakt ut.. och jag är dålig i magen. Jag hatar det. Men jag vill inte sabba hela maj nu. Jag vill inte det! Jag vill äta lite/normalt i veckorna och äta liiite gott godis när jag känner för det. Har faktiskt blivit bättre och bättre på att bara köpa LITE godis! Och det är ju positivt.. Men samtidigt måste jag försöka komma ihåg att jag typ alltid blir äcklad efteråt! Det är ändå för mkt, och det är inte gott! Onödigt! Typ två-tre bitar räcker OM jag nu ska köpa ngt!
Imorgon vill jag vara bra i magen. Hela jag mår dåligt när magen mår dåligt. Jag hatar det! Så jäkla jobbigt att gå på toa när T är här och jag aldrig vet när jag behöver skita och om det kommer låta osv... HATA.
Godnatt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är väl besvikelsen att man failar igen som tar hårdast.Samtidigt som det ger hopp om att man faktiskt kan börja om igen och inte bara lägga sig. Ta hand om dig nu! kram

2010-05-01 @ 11:55:41
URL: http://runales.blogg.se/
Postat av: Mimmi

Jobbigt att ha problem med magen hela tiden :S. Konstigt nog har inte jag det, även fast jag äter som att jag inte fått mat sen 90-talet.

2010-05-01 @ 23:33:40
URL: http://ljusochsilver.bloggse
Postat av: sofie

Hej, jag har också problem och känner mig ibland ganska ensam om det. Vet inte vad jag ska göra ibland. Bor i lkpg, kanske har fattat fel eller gjorde du det också?

2010-05-02 @ 22:21:33
Postat av: Ann-Eli

Var inte så hård mot dig själv!! Livet är inte förstört för att man käkat lite godis, jag lovar. Vet att det känns så, men det är bara en felaktig upplevelse som man kan tvinga sig att sjasa bort. Inte fan behöver du gå ner i vikt heller!! Kan du inte försöka öva dig på att tycka om dig själv och din kropp precis så som du är? Du är värd det! Kramar!

2010-05-03 @ 03:02:21
Postat av: pussel

Sofie: Hej! Ja, jag bor i Lkpg.

2010-05-03 @ 21:43:35
URL: http://pussel.blogg.se/
Postat av: erica

Tack så mkt!



Har du sökt någon hjälp?

2010-05-03 @ 22:20:36
URL: http://suddenlythough.blogg.se/
Postat av: sofie

Så trevligt :) Studerar du här eller är du en inföding? : P

2010-05-05 @ 08:04:44
Postat av: pussel

Jag flyttade hit och började plugga hösten 2002. Nu jobbar jag här.

Du då?

2010-05-05 @ 19:12:23
URL: http://pussel.blogg.se/
Postat av: sofie

Ok ! :)

Jag är både inföding och pluggar här nu.

Intresserad av vidare kontakt eller så?

2010-05-06 @ 20:22:40
Postat av: pussel

OK. Jaa, det är jag. =P

Har du någon blogg? Eller mail?



Hur gammal är du och vad har du för problem/ätstörning?

2010-05-06 @ 20:27:27
URL: http://pussel.blogg.se/
Postat av: sofie

Bloggar inte, läser bara andras ;)

Hmm.. mina mejl-adresser är ganska oanonyma men har min gamla hotmail kvar: [email protected]. :)



Är 89 a och har haft bulimi i 4-5 år..

2010-05-09 @ 16:49:57
Postat av: sofie

tyvärr så var visst inte den adressen giltig längre.. Ska försöka skaffa en ny :)

2010-05-10 @ 09:08:26
Postat av: sofie

Annars kan jag diskret lägga till dig på fb.. :)

2010-05-10 @ 10:27:55
Postat av: pussel

Du kan ju maila mig annars? [email protected]

Ja, visst kan du lägga till mig på FB, om du inte nämner nåt om ÄS där ^^. Men tänker inte skriva vad jag heter här.. så du får maila mig först isf.

2010-05-10 @ 19:28:59
URL: http://pussel.blogg.se/
Postat av: sofie

Tyvärr är man inte så anonym som man tror :/ Tänkte att du ville veta det..

2010-05-10 @ 19:55:25
Postat av: pussel

Neej, säkert inte =). Hur har du fått reda på vem jag är då? Du kan ju maila svaret om du vill vara snäll ^^.

2010-05-10 @ 20:03:16
URL: http://pussel.blogg.se/
Postat av: Sofie

Gjort ;)

2010-05-11 @ 16:32:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0