usch usch usch usch usch usch

Jag är så deppig, nedstämd, sorgsen, ledsen, hopplös. Jag vill bara dö. Snälla gud låt mig få dö idag! Jag orkar inte mer, jag vill inte mer. Måla naglarna, varför? Städa, diska, tvätta, deklarera, jobba, plantera blommor i blomlådan, ringa farmor, skriva brev till farmor, ringa mamma, duscha, tvätta håret, smörja in mig med hudlotion, läsa om håret på lockig.se, läsa om kost på kostdoktorn.se, läsa ÄS-bloggar, träna, äta, hetsäta, spy, hata, älska, jobba och jobba och jobba, festa, träffa kompisar, träffa pojkvän, ha sex, sova, hata hata hata hata hata, köpa ny resväska, vattna blommorna, besluta mig för vad jag ska göra i höst, i vinter, nästa vår, nästa år, plugga, flytta, resa, ångra, göra, dö. Jag vill INGENTING. Förutom att inte leva.

Om jag hade behållit barnet kanske allting hade känts lite bättre..?

Allt känns så jävla meningslöst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0