Torsdag 15 april 2010

Usch, jag måste börja med ett "usch". Var skitnödig heela eftermiddagen, men hatar verkligen att göra nr2 på jobbet så det var bara att hålla sig. Vill bara göra det hemma när jag är ensam, ifred. Gasig i magen var jag också. Började efter ett tuggummi på fm. När jag äter LCHF blir det aldrig så här. Tror verkligen det beror på maten, det måste göra det. Och jag HATAR det. Har haft en mage som en stor sladdrig ballong hela veckan, uppsvälld antagligen p g a lite förstoppning. Att magen aldrig kan funka normalt, utan problem!!!?
Var kåt också, hela eftermiddagen ^^.

Vikt: 63,3 kg (vågen vägrade bestämma sig idag, två ggr 63.0, två ggr 63.3 och två ggr 63.6)
Motion: 2*40 min promenad

Frukost: 1 tbl D-vitamin, 2 kapslar omega-3, 1 port fiberhavregrynsgröt, 1 banan, ca 1/4 dl grädde (1 dl extra utspädd grädde: ca 1/4 dl grädde och 3/4 dl vatten)
Fm-fika: 1 kopp kaffe m grädde
Lunch: Biffwok med strimlad purjolök & blomkål, sallad med dressing
Em-fika: 1 kopp kaffe m grädde
Middag: Biffwok med strimlad purjolök & blomkål, sallad med dressing
Kväll: 1 kiwi

Vräkte på sås och jordnötter på woken som vanligt. Åt upp hälften av salladen och mindre än hälften av matlådan till lunch. Tänkte först lämna resten på jobbet till morgondagens lunch, men dum som jag är så tog jag hem skiten. Tänkte bara äta lite och spara resten till lunchen imorn, men självklart åt jag upp allt. Varför måste jag alltid äta för mycket!?!?!? Jag som på dagen tänkte att jag bara skulle äta ett ägg och en morot till middag och, som sagt, spara resten till imorgon!! Nu måste jag ju köpa en ny wok imorgon och då kommer jag garanterat äta upp resten av den till middag. Jävla förbannade skit. Jag hatar mig själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0