Tisdag 6 sept 2010

Vikt: 62,5 kg
♦ Motion: 2*40 min promenad


Frukost:
2 tbl Nushape, 1 tbl D-vitamin, 1 kapsel Multikvinna, 2 ägg (alltid ekologiska) m kaviar, 1 avocado
2 Fm-fika: 2 koppar kaffe m grädde

Lunch:
2 tbl Nushape, 1 burk tonfisk, 1/2 burk majs, lite rödlök, lite tacosås, lite citronpeppar, 113 g créme fraiche
2 Em-fika:
1 mugg te m 2 cl mellanmjölk, 1 kopp kaffe m grädde, 10 st (28 g) paranötter

Middag:
2 tbl Nushape, 2 ägg, senapssill, sallad
Kväll: te m grädde

Hade bestämt mig för att inte hetsa idag. Kändes bra på fm, inte bra på em. Funderade på vad jag skulle handla på vägen hem. Skrev ner en lista utan onyttigheter och lyckades hålla mig till den. Gick hem och fixade middag. Ville äta mer... öppnade kylen, stängde kylen. Gjorde te. Jo just det, köpte förresten en 70%-ig chokladkaka som var nedsatt 2 kr...

Den ligger på köksbordet, men jag är faktiskt inte sugen. Är jättemätt och inte sugen!

Nu är kl halv nio. Jag kanske klarar den här dagen!?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0