Svårt val

Ångest. Sitter här (som vanligt) och väger.. hetsa eller inte, handla eller inte. Börjar gråta när jag skriver. Varför kan inte T vara här?? Varför måste jag alltid känna mig så ensam och övergiven. Jag vill inte vara här.

Jag vill gå och köpa ingredienser till snickers. Men då blir det en massa socker, sirap och cornflakes över.. och då kommer jag fortsätta hetsäta imorgon och i övermorgon och resten av veckan och JAG ORKAR INTE DET!!!!!!!!!!!!!!!

Varför är det inte ett enkelt val? Hur kan det vara så svårt att bara välja att stanna hemma? Dricka en mugg te till och sen ta hand om disken? Varför är det alltid så här? Så svårt, så ångestfyllt, så meningslöst? Varför är det bara inte lätt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0