Påskafton

Jag är så sur =(. Ledsen, vill helst bara gråta.
Vi hade jättekul igår kväll, var ute och dansade bugg på ett ställe här. MEN vi drack flera shotar av den där satans jägermeistern. Det skulle vi inte ha gjort. Jag drack typ en halv flaska vitt vin, några shotar jäger och sen två glas vin på utestället.

T spydde tydligen två ggr på natten när vi kommit hem. Jag sov då. Sen idag när vi vaknade mådde vi skit båda två. mådde illa, men fick i mig lite frukost iaf. T fick dock inte i sig mkt. Han bokade tåg- och bussbiljetter till hans föräldrar som vi skulle åka till idag, men nu när vi skulle åka så har han spytt två ggr till och kände sig så dålig så att han inte orkade åka iväg =(. Så nu sitter vi här och har betalat några jävla oombokningsbara biljetter för 500 spänn. Kul. Känns som hela påsken är förstörd.

Jag ville från början fira påsk med mina syskon och syskonbarn som jag alltid har gjort. Målat ägg och letat efter påskägg och ätit god påskmat. Men sen bestämde vi oss för att åka till Ts föräldrar eftersom hans mamma så gärna ville det. Vi skulle fira med några bekanta till dom så det skulle nog ha blivit trevligt iaf. Nu känns ingeting kul. Jag vill inte sitta här medan T ligger och mår dåligt. USCH vad tråkigt.

Men det är ju inte hans fel. Han kan ju inte hjälpa att han blev så jäkla dålig. Vi borde ju inte druckit igår förstås, men nu är det som det är =(. Jävla skit. Jag har lust att gå ut och köpa en stor jävla påse godis. Jag vet att jag kommer ångra mig och jag har ju lovat... men känns som jag inte bryr mig just nu. Vill ju ha nåt trevligt att se fram emot idag. Jag vill gå ut i solen (men vete fan om jag vågar gå in till stan för jag kommer inte hitta tillbaka ^^, har jordens sämsta lokalsinne). Vill äta senapssill och ägg... det kan jag väl iofs gå och köpa om jag vill. Men är ändå så besviken på att det blev så här. Påsken som brukar vara så trevlig annars med familjen =(.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0