Kärlek

Usch, messade T sent igår och typ ångrade mig lite grann. Idag hade jag iaf bestämt mig för att inte skicka ett enda sms till honom (skickar typ minst 10 st om dagen i vanliga fall). Fick verkligen kämpa med att motstå det hela dagen =P. Kommer hela tiden på grejer jag vill berätta för honom. Att det är så härligt väder när jag går till jobbet, att de pratar om nåt intressant på radion eller att vi har nån intressant diskussion på jobbet tex. Jag älskar honom och därför vill jag dela allt med honom. Lyckades nästan. Vidarebefordrade ett sms om rea bara.

Han skickar inte alls lika mkt sms, svarar mest om jag frågar en massa grejer. Såå oromantiskt.

Killar är väl sådana. Jag vill ha en kille som älskar mig över allt annat på jorden, vill vara med mig jämt, vill gifta sig och skaffa barn med mig direkt bara för att han är så kär, inte kan låta bli att skicka sms varje ledig sekund för att tala om hur mkt han längtar efter mig, älskar mig och även för att berätta vad han känner, tänker och gör... Sådana killar finns väl inte.

Usch, jag förtjänar väl att vara tjock som en elefant, aldrig få dö och må extremt jävla dåligt bara för att jag har så höga krav.

Det värsta och elakaste(?) jag vet är att ignorera någon. Iaf mig när jag "vill" bråka och/eller reda ut saker. Som T gjorde igår, bara loggade ut från msn och inte hörde av sig förrän på eftermiddagen idag med ett kort sms om att han inte hade tid att höra av sig. Särskilt när man, som han, slängde ur sig ett påstående utan att förklara varför han tyckte så och sen skiter i att svara när jag ber honom förklara! Jag hatar det. Han skrev att jag inte förstår honom, men han skrev inte vad det är jag inte förstår. Hur ska jag då ens kunna försöka förstå?

Jag beskyller ju honom för att inte förstå mig, men tycker ändå att jag försöker förklara vad och varför.

Jag hatar också att han låtsas som ingenting idag. Han skiter i att svara på varför han tycker som han tycker och han skiter i att jag gjorde slut igår. Jag har ju gjort slut hundra ggr förut, så det tas väl lätt som ett "tomt hot", men den här gången ska jag inte ge efter. Jag älskar ju killen så det är inte så jävla lätt. Men det får vara nog nu. Jag orkar inte må dåligt av ett förhållande också, när jag redan mår så jävla dåligt av allt annat.

Hela dagen idag har jag växlat minst en gång i halvtimmen mellan att älska och att hata honom! Helt sjukt att känslorna kan växla så. Ena stunden vill jag bara skicka ett "Jag-älskar-dig-mest-av-allt-på-hela-jorden!!!-sms" och i den andra vill jag skriva "Jag HATAR dig!" och döda honom med kniv, eller bara aldrig träffa honom igen...

Mitt problem är att jag är typ avundsjuk. Allt han gör när han inte är med mig hatar jag. Jag hatar att han åker och handlar, går på stan, lagar mat och tränar med sin lgh-kompis. Det måste ju vara någon slags avundsjuka? Att han har det så bra, lever sitt liv, och jag sitter här och mår dåligt, utan liv.. ensam.

Det är den avundsjukan jag vill slippa. Det är den jag inte orkar med och jag kommer inte på något bättre sätt att slippa den än att göra slut =(. Det är så tråkigt att det ska behöva vara så eftersom han hjälper mig sjukt mkt när vi är tillsammans. Han hjälper mig att må bra. Jag har aldrig varit så bra från bulimin som när jag är med honom. Visserligen har jag fått en massa ångest och skit istället, men det brukar bli bättre efter några dagar tillsammans tror jag. Tyvärr är just den här avundsjukan när vi inte är tillsammans så stark att det inte är värt det =(. Dessutom har jag den där ångesten när vi träffas och så mår jag ju skit när vi skiljs åt också och jag lämnas ensam igen. Så nej, det är inte värt det.

Och förresten vill jag ju ändå dö. Ingenting är värt någonting och jag hatar allt. (Rättare sagt, allting är ingenting värt... kanske? =P).

Kommentarer
Postat av: sandra

shit känner verkligen igen mig själv i visa saker du skriver. tror jag förstår hur du mår. om man får säga så?

Kämpa på iaf, du duger för den du är. alla kan inte vara tipp topp jämt, även om du mår cp så duger du. och det där med killar.. ja vad ska man säga, de finns nog inte på den här planeten, eller?

2010-04-14 @ 22:44:02
URL: http://zazzis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0