Hat&hat&hat&hat&hat&hat!

Jag HATAR T. Äntligen är det slut. Efter den här helgen kommer vi aldrig mer att träffas. Jag skriver det här så jag inte "glömmer bort" det...

Och du som skrev att jag skulle be till gud: Jag bad till gud som satan igår kväll kan jag lova! Jag bad och bad och bad om att jag skulle få dö. Slippa vakna mer. Men likt fan sitter jag här ändå idag!!!!!!!!! Men man kanske måste tro först???

Varför kan inte jag få modet att ta livet av mig nångång??????? Varför måste jag vara så satans feg jämt????? Åååååhhhh vad jag hatar mig själv! HATAR.

Jag kanske kan klara det om jag mår riktigt dåligt, är ensam hemma och dricker mig aspackad. Kanske. Skulle ju kunna göra ett försök iaf? Nu ska vi äta här, prata om att göra slut, och sen ska jag väl föräta mig på hemmagjord snickers och marabou russin&mandel på tåget hem. Kul.

Hejdå.

Har förresten så jävla ont i magen också så jag kommer nog ändå dö på vägen hem.

Kommentarer
Postat av: Viktoria

Jag vet, hur ska man våga det egentligen? Jag är rädd att jag inte skulle dö om jag försökte. Att jag liksom skulle bli förlamad, hamna i koma eller liknande.

Men jag tycker inte du ska försöka ta livet av dig. Vem vet om man mår bättre nån gång? Fastän det inte känns så.

2010-04-06 @ 15:38:26
URL: http://thisismycurse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0