Gårdagen i bilder


Kommentarer
Postat av: A

Ja, jag vet inte.. men jag har själv bulimi och förstår inte hur du tänker när du tar kort på dig själv när du kräks? Tänker du på bloggen då? Av egen erfarenhet är jag så förtvivlad i det ögonblicket och vill mest dö. Det sista jag skulle tänka på skulle vara att ta kort.



Det är inte lätt att ha den här sjukdomen, men jag vet inte om jag tycker att det är något att visa upp på det här sättet heller. Jag vet inte vad jag ska säga riktigt, men det här kändes väldigt konstigt. Så tillgjort. Vem vill se dina spyor? Vi kan nog förstå att du är sjuk ändå.

2010-04-18 @ 12:41:29
Postat av: pussel

Nej jag vet inte vad jag tänker heller. Jag vet bara att jag skriver här FÖR MIN EGEN SKULL och inte för din. Det här är min dagbok och jag tänker fota och filma mig tills jag dör av det.

2010-04-18 @ 13:38:35
URL: http://pussel.blogg.se/
Postat av: erica

det där var lite väl.

2010-05-02 @ 13:03:14
URL: http://suddenlythough.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0