Torsdag

Vikt: 62,4 kg
Motion: gick till stan och tillbaka (ca 2*15 min)

Frukost/Lunch 11.30: 1 dl havregryn, 1 stor banan, linfrön, havredryck, 1 liten bit brie, kaffe m grädde
Lunch 14?: 2 ägg, senapssill, crème fraiche, stuvad spenat, tomat, paprika, gurka

Middag 20.00: lax i smörsås, wokgrönsaker, paprika

Kväll 22?: 3 satser chokladbollssmet m kokosflingor, 4 äpplen, cola light, fun light (spy)

Update 13.22: Jag har en sån oro (ångest?) i kroppen. Är absolut inte hungrig och inte sugen heller, men vill bara äta. Tog ett tuggummi. Går av och an i lägenheten. Behöver tvätta. SKA tvätta. Behöver städa. Mamma skulle komma hit idag igen så jag kan inte hetsäta nu. Orkar inte med det här, vet inte vart jag ska ta vägen!

Update 21.07: Nu har jag en jävla ångest igen! Började gräla med T efter middagen (såklart) och körde ut honom (hem till sig). Nu vill jag bara göra en kladdkaka och chokladbollar... Samtidigt är jag inte alls sugen på det. Är ju mätt efter maten. Men med mättnaden kommer ångesten... USCH! Vill lägga mig på sängen och skrika och gråta. Jag vill inte leva mer! Jag vill inte finnas!! Ååååhhhh ta mig härifrån någon!!!!!!!!!!!!!

Min katt har varit borta i flera dagar nu igen. Och jag som ska åka bort imorgon! =( Ska till Finland över helgen. Jag vill att min kisse ska komma hem nu!!

Update 23.27: Jag stod inte ut längre utan hetsåt. Jag klarar inte av livet. Det går inte. =(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0