Tisdag

Vikt: 60,7 kg
Motion: GÅ på jobbet

Frukost: kaffe m grädde, 1 ägg m kaviar
Lunch: ugnsrotsaker och ugnsfisk, ost

Mellanmål: kaffe m mjölk
Middag: 1/2 grapefrukt, 1 Allévopåse, kaffe m grädde, fun light

Middag 2: 1 tomat, ost, te m grädde, fun light, läkerol

+ lite grejer jag säkert glömt ^^

Snackade med T nyss och kom på att jag tycker ju att livet är hopplöst, inte konstigt att jag hetsäter då! Det är ju det enda "roliga" jag kan se fram emot på dagarna (!). Alltså att få äta nåt gott...

Livet är så jävla meningslöst.

Nåt som kanske bidrog till att jag inte hetsåt idag var att min lilla tiger väntade på mig i trapphuset när jag kom hem från jobbet!! Han har varit borta i två veckor och så bara är han där som om inget hade hänt! Haha min skrutt ♥.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Hoppas att det går bättre för dej! :) brukar läsa din blogg. Din kisse är jätte söt ju :P

2009-09-15 @ 23:42:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0