Fredag

Vikt: 62.4 kg
Motion: ingen

Frukost: 1 kokt ägg m kaviar, turkisk ýoghurt m valnötter och torkade och sockrade frukter och bär, kaffe m grädde

Sitter i bilen på väg till Sthlm nu med T och mamma. Jag har en sån jävla ångest. Fattar inte att jag börjat må så dåligt på senaste tiden. Jag har ont i bröstet och vill bara gråta och skrika. Kunde knappt sova inatt och vaknade hela tiden och trodde att jag skulle få en hjärtinfarkt el nåt.

Jag HATAR T. Jag vill bort härifrån!!!!!!!!!!! Jag vill dö NU och hoppas att vi krockar och dör innan vi kommer fram. Jag vill inte gå på nåt jävla bröllop. Jag vill inte åka till Finland. Jag vill vara hemma ensam ifred!!!!!!!!!!!!!! Jag hatar allting så mycket att de värker i mig! Hatar hatar hatar hatar hatar hatar! Jag har så mycket hat i mig att det känns som jag kommer sprängas vilken sekund som helst. Fast det värsta är att det inte kommer hända. Men förhoppningsvis pallar inte hjärtat och då kanske jag får dö ändå.

JAG VILL INTE LEVA MER!!!!!!!!!!!!!!!!!

Haha jag kan iaf roa mig lite medan idioterna sitter där framme och snackar och inte bryr sig ett skit om lilla mig... Jaa jag vill att dom bara ska bry sig om mig. Jag vill att T ska sitta här bak med mig och krama mig medan jag gråter och skriker och slår honom.................. Jaa jag är sjuk i huvudet och vill dö. Har jag inte sagt det förut???

Jag kan ju tycka att mamma är lite snäll iaf som tog med det mobila bredbandet...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0