Torsdag

Vikt: 62,6 kg
♣ Motion: Nada

  • Tabletter: omega-3, Nushape, ABCDE-vitamin
  • 1 Allévopåse, kaffe m grädde
  • 1 Allévopåse, cola light
  • sallad: ca 100 g gravad lax, sallad, cocktailtomater, salladslök, rädisor, marinerade vitlöksklyftor och kronärtskockhjärtan, salladskrydda, olivolja, balsamvinäger
  • kaffe m grädde
  • te m mjölk

Imorse sa min granne något ganska otippat: Har du gått ner i vikt? (el ja, typ nåt liknande iaf)
Haha, jag bara "Va? Sen igår eller?" =P. Det är sjukt att någon annan kan se något som jag knappt ser/känner själv!!

Update kl 20.30: Känns riktigt bra idag! Har inte alls varit hetssugen! Åt en väldigt stor sallad nyss, men den var iaf nyttig. Fast jag ska väl inte säga för mycket. Dagen är ju inte slut än.............

Update kl 22.45: Yey! Det går så jävla bra idag! Är glad till på köpet!? Eller ja, har inte varit det hela dagen^^, men nu är jag det ;-). Ska till grannen och dricka te nu och sen sova! Puss! ♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej på dig!

Hur mår du?Kollar in lite bloggar för att lära mig hur man gör.Så såg jag din och tyckte om din med.

Har du gjort som alla andra och använt dig av Bloggspot.Jag tyckte din var bra gjord.

Jag är för gammal att kunna sådant här 44 år, men jag gillar att skriva och hjälpa.

Vänliga Hälsningar

Anna-Carin McManus

2009-05-28 @ 14:22:05
Postat av: pussel

Hejsan!

Hur hittade du min blogg då? nyfiken

Nej, jag använder blogg.se (som du ser i adressen), http://blogg.se/. Själva designen och färgerna är en färdig mall som blogg.se har. Det finns ganska många att välja bland.



2009-05-28 @ 14:27:31
URL: http://pussel.blogg.se/
Postat av: inte drabbad?

Hoppas att det gå bra :)

Det är en jobbig sjukdom dethär.

KRAM

2009-05-28 @ 22:08:47
URL: http://intedrabbad.blogg.se/
Postat av: pussel

inte drabbad?: Tack detsamma! Jaa, det är det verkligen =(. Kram!

2009-05-28 @ 22:42:27
URL: http://pussel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0