Tisdag

Vikt: 61,8 kg
Motion: 35 min promenad och jogging

  • Tabletter: Omega-3, Nushape, ABCDE-vitamin, C-brus
  • 1 stor bit (87 g) brie, kaffe m grädde
  • Omelett: 1 stor klick smör, 2 ägg, spenat och grädde
  • kaffe m grädde
  • läkerol och pepsi max
  • 200 g crème fraiche m ingefära och kardemumma
  • 2 ägg m kaviar
  • te m mjölk
  • kommer bli godis ikväll för att min granne föreslog det, fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan, jag är ju trög, klart jag kan säga att jag inte vill ha det, fast grejen är ju att jag vill ha det, dessutom extrapris i affären... död åt mig

Har sån ångest, eller jag vet inte vad det är. Vill hetsäta, men ändå inte. Kan ju inte sabba allt redan andra dagen!! Ååååhh hjälp! Orkar inte plugga, fast jag har en hemtenta som ska in på fredag som jag inte ens börjat med (och antagligen inte skulle hinna klart med även om jag satte igång nu med det samma...), orkar inte städa, orkar inte gå ner på stan, orkar inte sitta här i min äckliga lägenhet utan att äta något. Död åt mig.

Jag är inte kär i min granne! Jag vill vara ifred! Han är så jobbig! Jag är för snäll! Jag går t o m med på sex fast jag inte är sugen! Varför säger jag bara inte nej?

Update onsdag: Åt kanske 100-200 g naturgodis och ett halvt paket vindruvor samt te med mjölk. Kändes nästan OK ^_^.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0