Sthlm

Åker till Sthlm imorgon bitti för att vara barnvakt i helgen. Kommer stanna där till på onsdag. Vågar kanske inte gå in här alls under tiden =/. Har ju ingen egen bärbar dator att ta med. Kanske vågar jag mig in på mammas dator på måndag och tisdag.

Vet inte alls hur jag ska göra med maten. Jag som tänkte satsa på allévo i helgen och ev köra LCHF från och med måndag (1 juni). Mamma och mina syskon vet att jag vill äta LCHF-mat, så eg blir det väl inte så mkt problem. Fast jag kan nog inte köra på allévo som jag tänkt =(. Men men, det får bli som det blir. SKA INTE äta för mycket iaf. Ska äta LITE.

Kommentarer
Postat av: Cy.





Stockholm, en så underbart vacker stad just nu när allt är grönt och lummigt och allt vatten. Får du betalt som barnvakt eller gör du det frivilligt?



Hoppas jag får träffa dig någon gång, vore roligt :)

kram och lycka till med maten i helgen! // Cy.

2009-05-30 @ 16:17:29
Postat av: Anonym

Veckan har gått bra! ska försöka fortsätta på denhär banan. och även börja jobba lite med mig själv o min själv bild tänkte jag. hur går det för dig?? vetu,de där med allevo.vill inte såga nått (som det säkert låter som jag gör nu).. jag har hoppat på så många bantningskurer o de har bara gett mig en sak- värre matproblem...inte värt de tycker jag iaf! håller alla tummarför dig!kram

2009-05-31 @ 00:14:25
URL: http://urmorkret.blogg.se/
Postat av: pussel

Nej, får inget betalt, förutom pengar att köpa mat för. Är mina älskade syskonbarn, så jag är bara glad att få umgås med dom lite extra =).

2009-06-06 @ 00:00:45
URL: http://pussel.blogg.se/
Postat av: pussel

Förresten Cyborgs: Vi kanske kan träffas i (tex) Stockholm i sommar om jag vågar ;-).

2009-06-06 @ 00:03:04
URL: http://pussel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0