Måndag, början på sista vårveckan!

Vikt: 62,2 kg
♣ Motion: 60 min promenad och jogging, några armhävningar och situps ^_^

  • 2 kapslar omega-3, 2 tbl Nushape
  • 1 stor bit (88 g) brie, kaffe m grädde
  • 1 Allévo-påse
  • 1 glas pepsi max, läkerol
  • 2 kapslar omega-3, 2 tbl Nushape, 1 C-brus, 4 Nutrilett Comp
  • 1 Allévo-påse, kaffe m grädde
  • 118 g ekologisk turkisk yoghurt, 30 g blåbär, 43 g hallon, 45 g grädde
  • te m mjölk

Blev såå jäkla dålig i magen ikväll, usch. Tog lite turkisk yoghurt för att jag kände att jag "behövde" något att äta, och kanske något lite mer matigt utan sötningsmedel... Försöker få i mig vatten också, men ju mindre jag äter desto svårare är det att dricka vatten tycker jag, blir inte törstig.


Är iaf nöjd med dagen. SKA gå ner till 60,nånting den här veckan. Jag bara SKA det. (Och naturligtvis INTE hetsäta..)


Kommentarer
Postat av: Jenny

jesus, det känns som att det är jag själv som skriver denna blogg..

tjej med bulimi som bor i Linköping..

2009-05-26 @ 13:54:54
Postat av: pussel

Ojdå, spännande.. Hur gammal är du och vad gör du (jobbar/pluggar..)?

2009-05-26 @ 15:40:10
URL: http://pussel.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag är 26 år..sjukskriven just nu

2009-05-26 @ 22:27:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0