Måndag, avslut och nystart? Whatever......

Vikt: 62,2 kg

Vet inte vad jag ska göra av mig själv idag. Orkar inte leva. Gick bra i lördags. Spårade ur igår. En kille ringde och ville gå ut en sväng och ta en glass. Jag köpte glass dum som jag var. Eller, dum och dum, jag hade väl redan planerat för hets.. skyllde bara på glassen efteråt, fast jag eg kände att jag inte "behövde" hetsa efteråt. Hade ätit en bra frukost och två kulor glass på det hade inte gjort nån större skada. Ändå åkte jag och handlade hetsmat för mina sista slantar denna månad. Jag är dum i huvudet och jag vill dö. Ja, eller inte. Död åt mig, iaf, typ. ^_^

Jaha, idag då. Kunde ju blivit en bra dag. Om jag bara hade sett till att det blev det. Hur svårt kan det vara!? Men jag orkade inte. Orkade inte inte hetsäta!?!?!?!? Jag är sjuk. Åkte och köpte hetsmat idag också. Hade inga pengar, men kopplade mitt OK-kort till mitt konto jag har där (där jag har pengar jag inte rört nånsin!!) och tog ut 300 spänn där. Jag är sjuk i huvudet!!!!!!! Jaha.. så då åkte jag och handlade för dom alltså. Varför!? Jag vet inte.

Jag mår inte bra.

Tror att jag vill få ett slut på detta nu. Det börjar likna gamla eländiga tider när jag hetsade för flera hundra kr om dagen och åt uppåt 10 000 kcal... Jag vill inte dit igen. Jag orkar inte. Jag vill ju klara av den här utbildningen jag går nu. Orkar inte sabba den också. Fast jag orkar inte plugga. Ångesten över plugget gör ju att jag hetsar. Hetsar för att slippa allt elände, alla krav, alla måsten. Varför kan jag inte bara vara normal? *Suck*

Jag vill kunna ta en glass och inte hetsa efter det. Bara skita i att äta mer den dagen!! Ska det vara så jävla svårt!? Grejen är väl att jag egentligen kan det. Jag har bara ett sånt satans hetssug, ja typ varje dag nu för tiden. Varje dag. Och jag är så svag. Orkar inte stå emot längre. Har ingen motivation för någonting. Varken plugg eller att stå emot hets. Vad gör man då? Hur får man ork, motivation, vilja? Inte ens min satans terapeut kan ge mig något tips! Hur fan får man livslust?

Jag är inte gjord för att leva.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0