Jag vill inte leva mer! Har jag redan sagt det?

Fan fan fan fan fan fan FAN. Varför är jag som jag är? Varför gör jag som jag gör? Varför ska allt vara så svårt? Varför kan jag inte tycka om migsjälv? Varför gör jag inte som jag vill? Varför lyckas aldrig jag? Varför kan jag bara inte vara normal? Jag tror att jag tycker synd om mig själv. Jag sitter här och tycker synd om mig själv istället för att ta tag i mitt liv. Mitt hopplösa jävla skitliv. Varför kan jag inte sluta äta när jag väl har börjat? Jag måste göra en planering... Det går inte annars. Jag orkar inte mer. Jag orkar inte göra en planering. Jag vågar inte? Jag vet inte. Jag vet ingenting.

Nu har jag ätit 5 (eller 6?) apelsiner, två bananer, keso, massa mandlar, två chokladkakor. Vill spy. Ska spy. Strax. Ska försöka i alla fall. Har ju redan spytt idag. Orkar egentligen inte spy mer. Har blivit så lat på senaste tiden. Hur fan kan man bli så lat så att man knappt orkar spy?

Har jag förstört imorgon (idag) nu? Jag skulle ju "börja om" den 11:e. Det var en bra dag. En måndag. Nu har det blivit tisdagen den 12 maj och jag har inte spytt än. Det har gått över tolvslaget och jag har massa äcklig hetsmat i magen. Hur ska jag kunna börja om den 12:e?? JAG som bryr mig så jävla mkt om datum. Det måste vara rätt. Det måste kännas rätt. Fan fan fan. Jag vill inte mer. JAG ORKAR INTE. Har jag sagt det?




Kommentarer
Postat av: kajsa

hej! nä ska kanske lägga ut lite inforamtion. Tyvärr bor jag i stockholm.. Men vi kan ju peppa varann genom bloggarna. Känner igen mig så fruktansvärt i det du skriver. Nu sitter jag här, dagen eftern en hetsätning och mår piss. piss piss piss. Inte bara psysikt utan hela kroppen är kaputt.. :(

Det är då det gäller att börja fundera. Varför hetsåt jag igår? Situationen? tankarna? Känslorna? Försöka att hitta mönster och sedan undvika dom. Har kommit fram till att jag hetsar på bakisdagar, ofta söndag, ensam hemma filmkvällar, dagen innan jag börjar med ny diet, när jag har ångest över saker, skäms, vill fly verkligheten, tänker "allt eller inget" (om jag råkar äta en liten godsak så är allt kört) osv. Sen får man försöka undvika dessa situationer och när man börja bli sugen på hetsätning så får man tänka varför jag blir det? är det dessa känslor igen, försöka fundera varför jag känner så istället och läsa det!

hoppas du förstår vad jag menar. vi klarar detta!

2009-05-12 @ 08:37:47
URL: http://tankarifokus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0