Fredag

Vikt: 63,4 kg (what ???)
Motion: Nada

  • Tabletter: omega-3, Nushape, ABCDE-vitamin
  • 1 Allévopåse, kaffe m grädde
  • 1 Allévopåse
  • 1 Allévopåse, cola light
  • 1 Allévopåse, cola light, kaffe m grädde

Jag som åt så bra igår, och så går jag upp ett kilo!? Ja, jag vet att det är helt normalt. Kan ju bero på en massa saker. Att jag ska få mens (*hoppas* annars är jag kanske gravid ju =O..) kanske, eller att jag inte varit på toa och gjort nr2. Magen putar ut också, usch usch USCH! Ska i alla fall äta bra idag (lite). Hålla mig till allévo och kanske sallad.

Update kl 20.45: Hmm, när jag äter samma sak flera gånger under dagen kommer jag tillslut inte ihåg hur många gånger jag ätit ^^.  Tror det har blivit fyra allévo påsar. Ganska säker iaf haha =P. Aja, spela roll. Bra har det iaf gått och det är huvudsaken.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0