Skoångest

Har köpt två par skor idag. Ett par på Nilson i en konstig grålila färg (de kanske kommer in igen i svart och isf byter jag nog...) och ett par på DinSko. AShöga. Jag blir ca 185 cm lång i dom. De är jättesnygga, men kommer jag verkligen använda dom??? Suuck.




Inga är snygga på mina bleka fötter.. men i sommar kanske? ;-) Svarta strumpbyxor tycker jag annars att man kan ha i båda.

Ångrade mig när jag var i skobutiken idag. Hade lagt undan ett par svarta finskor på DinSko, men dom ska jag inte ha =P. Däremot är jag sugen på två par till:
DS_245366_A.tifDS_244884_A.tif De första är jättesköna på foten och rätt söta, de andra är jättefina =). Men har jag råd att köpa fyra par skor? Svar: NEJ! Dessutom vill jag ju köpa minst tre par från Haléns om de kommer in igen i min storlek... *SUCK*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0