Dagens mat, sol!

♥ Morgonpromenad 65 min i lite sol! =)
Vikt: 64,8 kg =(

  • 1 bit brieost, 1 tomat, kaffe m grädde
  • chili con carne, persiljesmör, 1 bit brieost, kaffe m grädde
  • 2 ägg, smör, leverpastej, 2 morötter
  • te m mjölk
  • 150 g creme fraiche, 60 g jordgubbar, 30 g valnötter, te m mjölk

Lät som det var nån som cyklade förbi mig på morgonpromenaden som sa "babe" precis när han cyklade förbi haha, men det var nog bara inbillning =P. Lite kul var det iaf ;-).

Tänkte ta bara en bit brie och kaffe till lunch, men vågade inte p g a hetssug senare, så fick bli chili con carne också. Nu är jag jättemätt =/. Känns ändå ok. Har inte hetsätit på en hel vecka nu ju! Vill så gärna klara mig en vecka till. Inte värt att riskera att bli hungrig/sugen då.


Kommentarer
Postat av: Fanny

Jag kör till träningen :)

2009-03-16 @ 21:48:31
URL: http://viktigmanniska.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0