Söndag

♦ Vikt: ?? (glömde(!) att väga mig innan jag drack mitt kaffe...)
♣ Motion: Ingen

  • Tabletter: omega-3, Nushape
  • Kaffe m grädde, lite kokosfett
  • Te m grädde, lite kokosfett, 1 Allévo-påse
  • 3 Extra Drops, 1 glas cola light
  • några marinerade vitlöksklyftor och kronärtkockshjärtan, cocktailtomater, några ostskivor, te m mjölk och honung

Det var så ovanligt igår, och även i förrgår, att jag inte "orkade" äta. Fick liksom inte ner maten, trots att magsäcken inte var full än. Antar att det beror på att jag är sjuk. Har ont i halsen, ont i kroppen, och har 38,1 i feber nu. Igår kväll, efter sista hetsen (slängde en hel del som jag inte fick i mig), gick jag över till grannen och drack te med honung.

Idag kommer jag nog inte äta mycket. Har ingen aptit alls (skönt!). Mamma tjatar om att jag måste skriva den satans tentan imorrn. USCH. Jag vet att jag måste, men jag är 99 % säker på att jag inte kommer åka dit. Jag skulle ju kunna sätta i mig lite febernedsättande så att jag mår lite bättre och försöka plugga idag... Ååååhhh jag vill inte. Jag vill dö.

Update: Vägde mig lite senare innan jag skulle duscha och då visade vågen på 62,6 kg. Kan nog stämma hyfsat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0