Söndag

Vikt: 61,6 kg
♣ Motion: Gått några kilometer (fram och tillbaka till affären, bar hem tungt också).

  • Tabletter: Nushape
  • Frukost (kl 16): 1 bit brie, kaffe m grädde
  • Middag: 1 avocado, räkor, te m grädde o kokosfett, lite saltade nötter, några vindruvor
  • Kväll: Naturgodis, ca 500 g vindruvor, te m mjölk och grädde, lösviktsgodis, alldeles för salta scones, smör, turkisk yoghurt (spy spy spy spy spy) USCH!

Vete fasen hur jag ska göra idag. Hetsåt ju inatt när jag kom hem. Hade iaf askul igår kväll. Var ute med en killkompis och vi söp som satan och dansade gärnet hahah =D. Nu känns det som jag skulle kunna klara mig på kaffe och brie idag. Men känns ändå som jag kommer förstöra kvällen och hetsäta. Men varför eg? Varför? Hmm..

Update 20.30: Känner inte alls för att hetsäta. Ändå har jag köpt hem massa godis: naturgodis, lösviktsgodis och två stora chokladkakor plus vindruvor. Ska kolla på Krig och fred -reprisen nu med grannen så blir väl ingen hets.. men kanske godis. Vet inte hur jag ska göra!!! ÅÅååhh suuck.

00.43: Åhhhh jagvilldö jagvilldö jagvilldö!!!!!!!!! Snälla någon döda mig! Jag vill inte mer! Varför äter jag fast jag inte vill? Jag är inte hungrig! Jag mår illa!! Jag som t o m kände mig s m a l a r e idag! Varför gör jag såhär!?

Finns massa godis kvar nu också som jag inte orkar proppa i mig. Hur ska det gå? Vill inte ha det kvar! Vill att det ska försvinna! Jag vill ha godisfritt här hemma. Jag hatar godis.

Min katt har varit borta nästan en vecka nu. Som längst har han varit ute i fyra dagar förut. Jag vill att han ska komma hem. Om han dör, dör jag också. Jag kanske skulle ta livet av mig till tonerna av Sahara Hotnights. Tänkte på det när jag gick och handlade förut och lyssnade på dom. Så deprimerande på nåt sätt, men ändå så bra. Fast jag kommer nog aldrig ta livet av mig. Jag är för... feg? Jag vet inte. Jag vet bara att jag hatar godis.


Kommentarer
Postat av: carro

nä usch stackare! Jag önskar dig all lycka till i världen! Och hoppas atr du blir frisk nart!



Såg att du är medlem på blogglovin, och undrar ifall vi skulle kunna prenumerera på varandra?



Ha en bra dag!

Carro´(friskförklarad januari 09)



2009-06-15 @ 11:01:26
URL: http://carrobruden.blogg.se/
Postat av: thinspo

Åh vad hemskt med kissemissen :( Har han kommit tillrätta ännu? Jag hat också en katt, dock innekatt. Skulle aldrig klara av om han inte kom hem.



Kram

2009-06-16 @ 11:00:07
URL: http://themana.blogg.se/
Postat av: pussel

carro: Jaså, är jag? Jag har noll koll. Jo det kan vi väl, men jag måste bara tag i det då... nångång...^^



thinspo: Neej, han har fortf inte kommit hem =(.

2009-06-16 @ 22:37:32
URL: http://pussel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0