Onsdag

Vikt: 62,4 kg
♣ Motion: Lååång promenad och lite jogging i nästan 2 timmar tror jag =)

  • Tabletter: omega-3, Nushape, ABCDE-vitamin
  • Frukost/lunch: spenat- och fetaostomelett, 1 bit brie, några cocktailtomater, 1 avocado, kaffe m grädde
  • te m mjölk o kokosfett
  • Kväll: 1 fiskfilé stekt i smör, wokgrönsaker, crème fraiche

Min kisse kom hem idag!!!! Är helt överlycklig!! Min sööta busiga lilla skruttplutt! ♥♥
Jag undrar verkligen var han har hållit hus i över en vecka.. Imorgon får han följa med till mamma på landet iaf, min sötnöt. ♥


Kommentarer
Postat av: Linda

Hej! Vilken underbart söt kise du har och gud vad skönt att han kommit tillrätta. Vad kul att du hittat till min blogg och tack för dina kommetarer, nu har jag hittat till din.

Kram

2009-06-17 @ 20:33:13
URL: http://frokenlejon.blogg.se/
Postat av: ninni

Önskar dig en skön midsommar.

2009-06-18 @ 09:22:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0