Måndag

Vikt: 62,0 kg (med (nästan) ett glas vatten i magen. haha jaa, vadå petig? =P)
Motion: Typ ingen

  • Tabletter: omega-3, Nushape
  • 1 bit brie, kaffe m grädde
  • 2 extra drops, kaffe m mjölk
  • lite salta nötter
  • köttfärs, sallad, tomat, gurka, majs, paprika, taco sauce medium, creme fraiche, 1 glas rött vin
  • te m grädde, några vindruvor

Mår bättre idag. Känns inte som jag har någon feber längre, bara ont i halsen.

Update, kväll: Åt en portion tacos utan något bröd. Kändes som ALLDELES för mkt och hade stor lust att bara fortsätta äta och sen käka massa onyttigt och sen spy upp skiten. Hade ju bara druckit kaffe och ätit en liten bit brie tidigare på dagen, så det kändes väl jobbigt att magen blev fylld. Åt ju inte mkt igår heller. Men som tur var åt jag middag med grannen så jag stod ut med ångesten. Nu ett par timmar senare känns det lite bättre, även om jag tycker att jag kunde tagit lite mindre köttfärs och inte så många vindruvor osv.. =/. Var ju faktiskt inte ens hungrig. Har fortf ingen aptit så varför äta så mkt då?? Nu om nånsin borde jag ju "passa på" att inte äta. Jag kan ju dessutom skylla på att jag är sjuk.


Kommentarer
Postat av: Anonym

bra att de känns bättre! krya på dig!

2009-06-08 @ 15:24:54
URL: http://urmorkret.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0