Måndag

Vikt: 61,6 kg
♣ Motion: Ingen

  • Tabletter: omega-3, Nushape
  • Frukost: 1 bit brie, kaffe m grädde
  • Lunch: 2 ägg, senapssill, 3 cocktailtomater, sallad, olivolja, crème fraiche, kaffe m grädde (känner mig proppmätt nu och det känns som jag har ätit alldeles för mkt, jag klarar inte av mättnad.. usch, fast jag vet ju att det går över... det går över)
  • Hets: 350 g choklad? (åt nästan två chokladkakor, hann inte få i mig allt för att grannen beställde pizza medan jag hetsade inne hos mig(!)), nötter, scones (upptagna ur soppåsen..) m smör, leverpastej, o gurka, te m grädde (spydde)
  • Middag: 1/2 pizza, 2 godisar, pepsi max
  • Natt: te m mjölk, turkisk yoghurt, frysta blåbär och hallon, honung

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej. jag vet hur du känner. jag skulle väldigt gärna behöva någon att skriva/prata med. känner du likadant? skriv gärna någon kommentar, /gärna med mailadress) tillbaka, om du vill. ha det jättrebra, kram!

2009-06-15 @ 23:00:38
URL: http://livetmedbulimin.blogg.se/
Postat av: thinspo

Varför äter du om nätterna för pussel :(



Åh vet du, jag har också plockat upp något ur soppåsen när jag hetsade :S Gissa om man kände sig sjukt störd.

2009-06-16 @ 10:57:22
URL: http://themana.blogg.se/
Postat av: pussel

Anonym: Absolut! Kram!



thinspo: Ja fy vad hemskt det är, sjukt.

2009-06-16 @ 22:34:37
URL: http://pussel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0