Landet över midsommar

Åker till mamma imorgon och vet inte när jag kommer tillbaka, måndag el tisdag kanske. Blir nog inget bloggande när jag är där, med familj, släkt och grannen att umgås med. Ingen hets heller och förhoppningsvis ingen ångest. Bara jag inte stoppar i mig massa onyttiga grejer, men jag brukar vara rätt bra på att välja ångestfri mat nuförtiden när jag är hemhemma eller hos syskonen. Tillåter mig smörgåstårta och kanske någon hemmagjord kaka på midsommar, det funkade förra året^^. Mkt lättare att bara ta en bit när jag är med andra. Jag kan ju inte vräka i mig allt just där just då med massa folk runt omkring mig liksom.

Jaa, konstigt nog känns det som det kommer gå bra! Bara för att det gått så bra idag såklart. Kändes heelt annorlunda igår.. Nu är jag på rätt köl innan midsommarafton och därför känner jag mig trygg i att jag kommer klara några dagar nu utan överätning. Förhoppningsvis hela min vistelse hos mamma.

Hoppas hoppas hoppas hoppas =P.

Önskar er alla som läser en skön, härlig, lugn och avslappnad midsommar (iaf matmässigt)! En ångestfri midsommar helt enkelt.
Kram! ♥

Kommentarer
Postat av: ninni

Skön och avkopplande helg för dig önskar jag.

2009-06-18 @ 15:39:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0