Beslutet

Ändrade planen ganska snabbt. Det får bli en sista hets-,spy- och omstartsdag idag.

Det är så skumt för igår morse när jag vägde mig (då hade jag ätit normalt/lite och inte spytt på tre dagar, men ändå ätit en stor middag på onsdagskvällen) vägde jag 61,6 kg. Visserligen var det väl mensvikt (vatten) jag hade samlat på mig innan helgen (fick mens i lördags). Jag kände mig ändå hyffsat "smal" nu när jag kom hem från Sthlm. Så synd att jag alltid måste sabba dessa tillfällen med några dagars hetsande. Kändes som jag hade hyffsat platt mage idag t o m efter hetsen igår. Imorgon kommer jag väl ha gått upp en massa, och även om det bara är tillfälligt så är det jävligt irriterande och jobbigt och underlättar ju inte precis för mig när jag ska försöka komma på rätt köl igen!

Är verligen inte sugen eller hungrig nu. Är nästan proppmätt men ändå inte. Vill trycka i mig lite till och sen gå och spy, men får liksom inte ner skiten. Sitter här och läser bloggar och skriver istället. Hetsmat, påsar, äckel överallt och en STOOR diskhög att ta hand om imorgon. Imorgon ja.. när jag ska vara i skolan för tentaplugg kl nio........... Sov mellan fyra och 08:15 i natt, så är vääldigt trött nu. Det tar verkligen på krafterna att hetsa halva nätterna, bara sova några timmar och sedan vara igång hela dagen för att hetsa nästa natt igen. JAG ORKAR INTE MER. Jag vet att det finns dom som har det mycket värre, men jag är väl en jävligt svag person.  Ja, jag orkar ju inte ens med ett normalt liv^^.

Jag är inte ett dugg sugen/hungrig på att äta. Det enda jag vill är SOVA! Ändå sitter jag här och tvingar migsjälv att proppa i mig onyttiga saker! Hahahahhaha, så jävla fucking ONORMALT! Inte konstigt att normala människor (och även många anorektiker) inte fattar ett skit av hur fan man kan hålla på såhär, och varför. Gå och dö säger jag bara (ja, till mig själv alltså...).



Kommentarer
Postat av: Jennie - Min resa mot drömkroppen

Ja det är jag själv somm skrivit det och du är välkommen att använda det om du vill.



Får du hjälp för din ätstörning?



Ha en härlig lördag

2009-06-06 @ 07:53:26
URL: http://jennienennie.blogg.se/
Postat av: pussel

Okej tack!

Nja, jag har kontakt med en terapeut och en person från ÄS-enheten här i närheten, men jag tror jag ska sluta gå hos dom. Dom verkar ju inte kunna hjälpa mig =/.

2009-06-07 @ 13:41:16
URL: http://pussel.blogg.se/
Postat av: Sandra

Hej!

Mitt lv ser ut nästan precis som ditt. Orkar egentligen inte heller leva..men det står inte i min blogg för den läser alla mina nära och kära! Men kämpa på man kan bli bättre. Jag har inte spytt på en månad...det är skitjobbigt men kan faktiskt vara riktigt skönt att slippa med. Det svåraste var att inte spy efter en hetsätning. Har långt kvar dock. Vill du prata, bara att maila!

Kram och kämpa på!

2009-06-16 @ 22:15:58
URL: http://winkler.blogdog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0