Bortrest i väst

♦ Vikt: 62,8 kg (på vågen här borta på andra sidan sverige... efter kaffe och yoghurt och toabesök)
♣ Motion: gått och joggat ca 7 km

Jag är hos min grannes föräldrar på andra sidan sverige ;-). Jag och min granne är väl tillsammans nu och det känns bara bättre och bättre faktiskt. ♥
Han jobbar nu på dagarna, så jag är ensam hemma med hans föräldrar =P. Känns lite jobbigt, men dom är trevliga och jag sitter mest för migsjälv och pillar med min nya dator som jag precis köpt =), så det funkar helt ok.



Maten har väl gått lite sådär. Har inte hetsätit iaf och det är väl huvudsaken! Vi var i Gbg i helgen och var på Liseberg på lördagen och sedan middag och utgång på kvällen. Superlyckat enligt mig =). Jag träffade ett par kompisar där nere, och vi blev ett rätt stort gäng =). Åt lite naturgodis där, och igår blev det en del bröd (som jag försöker undvika rätt duktigt annars). Kändes lite som "sista dagen innan omstart" igår, p g a lite onyttigare ätande. Mådde inte så bra igår kväll och ville åka hem. Som vanligt ville jag väl dränka ångesten av att jag ätit "fel" i en hetsätning för att kunna börja om ordentligt idag. Har dock lyckats börja om ändå känns det som. Gick upp tidigt med T och gick ut och gick och joggade en härlig runda. Sen åt jag turkisk yoghurt med lite solrosfrön och kaffe med grädde till frukost. Omelett till lunch, och förhoppningsvis en inte allt för onyttig middag ikväll. T har berättat för sin mamma att jag helst inte äter bröd och så, så hon försöker väl laga mat som jag kan äta. Det känns ju jättebra såklart så att jag slipper ångest, överätning och elände, men ändå lite pinsamt att jag är så krånglig. Har fortf inte berättat för T om mina ätstörningar, bara att jag helst äter LCHF-mat... Fast han vet att jag går hos en terapeut och vill bra gärna veta varför..... så får väl se hur länge det dröjer innan han får reda på mina hemligheter....

MIn plan var att väga 60 kg den 10 juli. Det gick ju inte så bra med det tyvärr... Hoppas nu istället på att väga 60,nånting när jag kommer hem ibörjan på nästa vecka.

Kommentarer
Postat av: Skinny

Fin blogg :)

2009-07-14 @ 21:30:08
URL: http://iwantbones.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0