Dagens

Så skönt med en "ordentlig" dag efter en dag och halv natts hets och ångest! Åt nog för lite på morgonen och förmiddagen igår. Blev sugen på jordnötssmör och köpte det när jag var och handlade. Åt upp hela burken och kände mig inte alls bra =/. Kräktes lite grann. Åt mer, handlade mer, även onyttigheter =/. Åt upp allt (tog halva natten) och kräktes upp en del igen. Usch. Det är verkligen inte roligt med återfallen. Men jag har mycket lättare att bara hålla mig till en dag/kväll nu iaf! Och äter inte alls samma mängder som förut (inbillar jag mig iaf).

Idag har jag ätit:

  • 1 stor bit brieost, 1 tomat m salladskrydda, kaffe m grädde
  • 3 ägg, 45 g smör, 40 g leverpastej, kaffe m grädde

mer kommer väl senare...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0