Trött torsdag

Vikt: 60,7 kg

Idag har jag ätit:
Frukost: 2 ägg m kaviar, 1 bit brie, kaffe m grädde, 2 kapslar omega-3
Lunch: 1 jättstor pannbiff, kaffe m mjölk
Middag: 1 avocado, 2 ägg, flera bitar senapssill, créme fraiche, 1 stor morot
Kvällsmål: flera skivor ost, några cocktailtomater, 1 sharonfrukt, te m grädde

Jag har en sjuk jälva ångest inför julafton i år. Jag ORKAR INTE köpa några julklappar. Jag jobbar fram till jul och ska till Sthlm och röja i min fasters lgh på lördag. Har alltså EN jävla dag, dvs söndag, då jag möjligtvis har lite tid och ork för julklappsinköp. SUUUCKKKK.

Kommentarer
Postat av: Cy.

Ser ut som en helt perfekt dag, lchf-style :)

2009-12-21 @ 21:37:11
Postat av: Jessica

Hej, jag vet att julen är "typ" över, och jag har sån ångest. Jag har också typ fetkoll på vad jag äter, men nu har jag behållt allt och ätit jättemycket, och gått upp med. Jag har varit bortrest och ska snart hem igen, och då kommer jag fastna i samma ätstörningsmönster igen. Förlåt om jag dumpar detta på dig, men du kanskeförstår.

2009-12-26 @ 21:57:46
URL: http://jskronqvist.blogg.se/
Postat av: S

Känner verkligen igen mig i din blogg! Kämpa!

2009-12-30 @ 20:08:57
URL: http://sockertillsduspyr.bloggplatsen.se
Postat av: pussel

*Jessica:* Det är bara trevligt att du "dumpar" lite här ;-), känns inte lika ensamt. Jag hoppas att det känns lite bättre nu när julen är över. Kram!

2010-01-02 @ 18:13:56
URL: http://pussel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0