Lucia

Jag har inte vägt mig idag. Just nu mår jag jättedåligt. Håller på att slitas itu av mina tankar mellan att skynda mig iväg och köpa choklad "en sista gång" eller försöka hålla ut till T kommer hem och nöja mig med en pepparkakskladdkakemuffin med glass och grädde efter middagen... Jag skulle kunna ta en frukt och lite glögg med russin och mandel om en stund.

Jag är förstoppad igen sen ett par dagar. Magen känns sprängfull. Hur fan kan man stå ut med det?????

I torsdags var jag ute med Ts kompisar. Blev riktigt full och glad och flörtig. Började tydligen flörta och dansa med andra killar och när jag satte mig och pratade med några gubbar kom T (som också druckit en del..) fram och tog stryptag på mig och gubben bredvid. Han drog ner mig på golvet men då tror jag att hans kompisar gick emellan. Jag grät och blev tröstad av nån tjej inne på toan. Några av Ts kompisar följde mig hem. Senare fortsatte T och jag bråka, vi slogs nästan, han knuffade mig iaf. Jag slängde några glas i golvet så att det blev glassplitter över halva lägenheten =/. Vilken jävla kväll det var.

Vi mådde skitdåligt båda två på fredagen, han i skolan och jag på jobbet. Träffades och pratade på kvällen iaf och igår och i förmiddags har vi haft det underbart ihop. Tyvärr vet vi inte om vi kan vara tillsammans längre. Jag har varit otrogen förr och risken är stor att jag är det igen om jag fortsätter dricka så mkt som jag gör när jag väl dricker. Samtidigt är det gångerna jag varit riktigt full och glad som är värda något i mitt liv känns det som.. DÅ kan jag ha riktigt roligt, slappna av och glömma alla bekymmer.

Men T är väl värd mer... eller? Jag tror det. Jag älskar honom.

Kommentarer
Postat av: Cy.

Men vafan!



Lämna lämna lämna. Sådant totalt oacceptabelt beteende som kommer fram som onykter, finns där i botten med nedtryckt i vanliga fall. Blir "T" triggad på rätt sätt (alkohol, dålig dag, paranoida tankar om otrohet, eller reell otrohet) så kommer det att hända igen och har du otur så blir det värre.



Stryptag är fullkomligt oaceptabelt, det finns inte det minsta som kan förmildra det.



Och är det så att du till din natur är t.ex. polyamorös (kan och vill älska och älskas av flera individer samtidigt) eller relationsanarkist (vill inte definiera någon relation eller avgränsa den) eller är relationsmässigt monogam med tillfälliga extra behov av flirt eller sexuella förbindelser... varför i hela friden försöka leva monogamt!?? Förlåt om jag låter lite upprörd, men jag blir ledsen varje gång tvåsamhetsnormen ska påtvingas människor som uppenbarligen inte behöver den eller till sin natur är en del av den.. Hitta någon som inte skulle ta stryptag på dig för en sådan bagatell som lite flirt. Tro mig, sådana killar/tjejer finns det gott om. Ingen kan äga dina tankar eller din kropp eller vad du gör med den, oavsett om de försöker ta fysisk kontroll över den.



Break free...

Många kramar Cy.

2009-12-21 @ 21:35:04
Postat av: pussel

Såg inte din kommentar förrän nu..

Grejen är väl att jag är monogam eg. Jag vill bara ha en och att han bara vill ha mig. Skulle själv inte acceptera att han var med någon annan (jo, otrohet på fyllan.. men inte att han blev kär i någon annan..).

Problemet är väl mitt stora bekräftelsebehov som går överstyr på fyllan.

2010-01-04 @ 18:32:50
URL: http://pussel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0