Dagens

Vikt: 60,7 kg
Det hjälper att få gå på toa ett par dagar och inte vara förstoppad...

Frukost: 2 muggar kaffe m grädde, 2 ägg m kaviar, 1 bit brie
Lunch: vet ej än
Middag: tacos?

Idag jobbar jag bara en timme på eftermiddagen (SÅ skönt!). Jag behöver verkligen få känna mig lite ledig. Det jag måste göra idag är, ehhh massor, men ja.. måste bestämma mig för om jag ska åka till Sthlm eller Gbg i helgen, avbeställa några tidningar och fixa med lite andra papper. Det jag VILL göra är städa, tvätta, surfa och ha en skön ledig dag för mig själv!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Kämpa på! Jag har varit där du är. Har tagit mig några steg upp på stegen och ser lite ljusare på livet nu. Vilka anti-depresiva skulle du äta som man inte fick dricka alkohol med. Har jag aldrig hört om. Jag äter...och super gör jag med när jag känner för det :)Inga biverningar eller så! KRAM

2009-12-04 @ 14:01:06
URL: http://sandrassanningar.blogg.se/
Postat av: Josefin

Jag ska göra ett fördjupningsprojekt inom ämnet ätstörningar. Om du har haft/har en ätstörning och vill svara på lite frågor så skulle jag bli superglad om någon kunde ställa upp. Jag behöver nämligen minst 1 person med anorexi, 1 med ortorexi, 1 med bulimi, 1 med hetsätning, 1 med UNS. Så det är bara att höra av er om ni är intresserade, ni får vara anonyma om ni vill!

2009-12-09 @ 19:45:58
URL: http://stendahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0