Torsdag

Sol och värme idag! ♥
Vikt: 61,9 kg
♣ Motion: En låååång jävla promenad!!!!!

  • Frukost: 77 g brieost, kaffe m 49 g grädde
  • Mellanmål: 1 Allèvo-påse
  • Lunch: 2 ägg, cole slaw, 1 nektarin, 43 g brieost, kaffe m 23 g grädde
  • Middag: 1/2 laxfilè, broccolimos, lite grönsaker, vin, drinkar

Hetsa eller inte hetsa, det är frågan.

Update 22.25:
Fan fan fan fan fan... en sak som är bra i det här är att jag inte kommer äta nån JÄVLA kladdkaka!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Bråkar som fan med T precis just nu i denna sekund. Har druckit vin och två drinkar snart. Är lite onykter och är jävligt taskig egentligen............. Men vad fan. Har lust att hänga mig här och nu när T ser på =). Hahha.. känner mig helt jävla sjukt i huvudet =)))))). Hahhahahahhahaha men aaaaaa, dricka på en torsdag. Varför inte? Dränka sina sorger i alkohol ♥. Jag ska nog bli alkoholist!! =D

Pööööösssss! ♥


Kommentarer
Postat av: ninni

Vad strongt av dig att du varit hos terapeuten och lagt upp ett schema.

Lycka till.

2009-08-20 @ 11:16:02
Postat av: sandra

Alkohol är underbart ibland, sålänge man har koll på drickandet! Hjälper en att få slappna av ibland!

2009-08-20 @ 23:55:07
URL: http://winkler.blogdog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0