Måndag

Vikt: 62,4 kg
Motion: 22 min jogging (tack vare T ♥)

Frukost: 2 (104 g) hårdkokta ägg, 6 g Kalles kaviar, 47 g brie, kaffe m 30 g grädde

Lunch: 1 Allévopåse, 1 glas fun light, läkerol

Mellanmål: 1 Allévopåse, 1 (102 g) äpple...........

.... 2 äpplen till, (gick och handlade) 1 pkt digestive kex, 200 g philadelphiaost, 2 pan pizza, 1 kladdkaka plus massa vispgrädde... (spydde)
Kväll: 1 Allévopåse, te

Vet inte hur jag ska göra idag. Skulle vilja ha en hetsfri dag innan jag "börjar om" imorgon. Samtidigt har jag nu "chansen" att hetsa "en sista gång" =/. Skulle vilja äta digestivekex... *mmm* och ett par pizzor kanske? Det var längesen...

Eller så försöker jag bara klara den här dagen så jag kan vakna utan huvudvärk, ont i halsen och uppsvälld mage imorgon?

Nu har jag mjöl, socker, kakao, vaniljsocker, russin och frukt hemma. Något jag ALDRIG brukar ha hemma nu för tiden. Det brukar liksom inte funka.. Men jag vill så gärna att det ska gå. Jag vill kunna baka och bjuda T och äta lite själv. Jag vill kunna äta allt men välja att äta det som jag anser nyttigare och hälsosammare och det jag mår bra av. Frågan är om det ändå bara är dumt att ha en massa frestelser hemma..? Usch, jag vet inte.

Roar mig med nåt idag iaf ^^.. i min kyl idag:


Update 23.42: Jag har såå ont i magen så jag tror jag dör. Jag orkar inte med T! Kände mig så tom efter kräkningen och tänkte att jag nog skulle ta en allévopåse ändå, men det var INTE vad min mage ville tydligen. Fy fan. Och T vill väl bara ha sex också. Men jag ORKAR bara inte idag. Jag vill inte. Jag hatar allt!

T:s känslor för mig har försvunnit lite säger han. Jag har så mkt hemligheter för mig och är så konstig. Jag orkar ändå inte med honom så det är väl lika bra att vi inte träffas mer. Men samtidigt känner jag att jag lika gärna kan dö då. Iofs känner jag väl det jämt, men jaa.. inte vet jag. Orka leva liksom, vem fan orkar det? Jag vill inte vakna imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0