Lördag

Vikt: 61,2 kg

Åt omelett till frukost/lunch, sen turkisk yoghurt med russin och nötter när T gått in till sig. Sen gick jag till mina kompisar och vi åt digestivekex med philadelphiaost till förrätt, risotto som huvudrätt med saft att dricka och cheescake till efterrätt. Massa mat. Sen nu när jag kom hem mitt i natten har jag ätit resten av den turkiska yoghurten (1 kg totalt idag alltså), massa russin och nötter och en chokladbollssmet. Ska strax gå och spy och sen vet jag inte om jag ska gå in till T och sova hos honom eller stanna kvar här och sova ensam med kissen.

Hade T varit hemma när jag kom hem hade jag nog inte hetsätit nu utan gått och lagt mig med honom. Men bara för att han inte var hemma började jag äta och sen när han kom, kanske en kvart senare, var jag ju tvungen att fortsätta äta =(. Och nu har han gått och lagt sig inne hos sig och jag sitter här med en fullproppad mage och mår skit. Åhh hata!!

Jag har iaf sökt ett jobb idag, alltid något..

Från och med första september ska jag inte hetsa mer ^^. Önskar bara att jag kunde hålla det också, eller åtminstone tro på mig själv...

Kommentarer
Postat av: mirame

Vad duktig du är som sökt jobb! Hoppas hoppas hoppas att du får det! Alla behöver känna sej viktiga och som en del av samhället.

2009-08-30 @ 11:18:36
URL: http://mirames.blogg.se/
Postat av: Jenny

Samma här.. Den 1.a september tänker jag inte heller hetsäta nå mer :/ livet blir bara så pissigt, ska skriva ner en hel lista med anledningar varför jag inte ska hetsäta som jag kan kolla på när suget kommer. Sen får jag gå o lägga mej under täcket eller nåt..

2009-08-30 @ 11:44:19
Postat av: pussel

En lista med anledningar låter bra, borde jag också göra.



Borde planera vad jag ska äta också. Så svårt att ta tag i det och göra det "bara"...

2009-08-30 @ 13:44:18
URL: http://pussel.blogg.se/
Postat av: sofie

åh jag önskar att jag också kunde hålla det där. Från och med 1a september, aldrig mer.

Jag vet att det aldrig kommer gå...



I bakhuvudet går tankarna redan om en planerad hets senare i veckan. En ordentlig en. En sån då jag får äta allt det där förbjudna, spy och sen börja om. SEN "aldrig mer". Fan.

2009-08-30 @ 19:54:30
URL: http://metrobloggen.se/chooselife

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0