Ångest

Hade en sån ångest igår kväll. T och jag cyklade och handlade. Jag köpte vindruvor och brieost och han köpte melon. Vi tänkte att vi kunde kolla på film när vi kom hem och äta lite gott. Jag köpte godis också. Vi hade ju godislöfte, men jag sa att jag skiter i det nu =/.

Åt upp naturgodiset samtidigt som jag diskade. Sen kollade vi lite på tv och åt lite melon och vindruvor. Ville bara hetsa. Kunde inte bestämma mig för om jag skulle köra ut honom (in till sig) eller låta honom sova kvar hos mig och skjuta på hetsen till idag. Så jävla sjuka tankar och val!

Han sov iaf kvar hos mig och så fort han gick in till sig imorse började jag äta. Först brieost och vindruvorna som var kvar. Sen gjorde jag scones och åt med massa smör och självklart åt jag upp min godispåse med vanligt lösviktsgodis jag köpte igår. Jaha, bara att försöka få upp skiten fast jag drar mig för att spy. Sitter alltid i flera timmar och tar aldrig tag i det. Så sjukt det också. Kroppen hinner ju ta upp nästan allt som jag ätit då!

Jaja, så är det iaf. Mitt liv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0