Valborgsmässoafton, torsdag

Vikt: 62,6 kg
Jag vill till Uppsala idag! =/ Har aldrig varit där på valborg. När är det min tur?



Frukost:
2 ägg, senapssill, keso, 1 morot, kaffe m grädde



Lunch:
1 äpple, kaffe m grädde



Update 20.44: Mellanmål: Smoothie: 1 äpple, 1 apelsin, 1 banan (inte så god), vindruvor, kaffe m grädde (fick ångest, ville bara köpa hetsmat och få spy.. men grannen kom hit och var ivägen!! Usch, var asirriterad och ville bara att han skulle gå! Men det kanske var bra ändå? För nu ska jag äta en laxfilé och dricka rödvin och försöka glömma hetskänslan som gärna vill dröja sig kvar.................)


Kommentarer
Postat av: Cyborgs



Jag var förbi din stad idag på valborg. :) Stannade inte åkte bara förbi. kram!

2009-05-02 @ 18:48:46
Postat av: pussel

Jaså där ser man =).

2009-05-03 @ 21:02:46
URL: http://pussel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0