Onsdag

 Vägde mig inte imorse, men känns som jag ligger kvar på 62-nånting.


  • 1 bit brieost, kaffe m grädde
  • 1 laxfilé, spenatstuvning
  • 1 bit brieost, 4 cocktailtomater, kaffe m grädde
  • Update 22.06: Åt brieost, tomat, köttfärsbiff, morot, en till köttfärsbiff, en till morot, smör, en hel jävla 81%-ig chokladkaka (100g)...... vad göra? Jo: hetsa: upp med fazers rågform ur frysen, tina i ugnen, på med MASSA smör och philadelphiaost, tryck in och svälj med te, rör ihop gammal grädde med lite frysta jordgubbar och några gamla sockerbitar och skyffla in......... spyfärdig, proppmätt, fy fan vad jag inte orkar leva ibland..............................

Kommentarer
Postat av: tess

tack :D Jag är ca 164 lång..

2009-04-22 @ 20:37:21
URL: http://nuskadetske.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0