Dagens

Vikt: 63,5 kg

  • omelett: smör, 2 ägg, spenat, grädde, fetaost, kaffe m grädde
  • stor tjock skiva nötentrecote (ca 250 g), svamp, smör, kaffe m grädde (mätt som fan =P)
  • 1 hajmalfilé, smör, grädde, 1 ägg, broccoli, kaffe m grädde
  • te m mjölk


Känns som ju mer jag äter, desto mer sugen blir jag på att äta mer =/. Det finns inget stopp i mig! Ätit bra och rätt nyttigt idag iaf. Enligt mig ;-).

Update 23.08: Usch, jag känner mig "smal" (alltså inte smal såklart, men inte överfull av äcklig mat utan mer "tom" innuti faktiskt) nästan. Mår illa. Varför mår jag illa? För att jag chockat kroppen idag utan kolhydrater? Men eftersom jag varit duktig och inte ätit mkt kolhydrater alls idag, bara fett och protein, så hoppas jag på noll viktuppgång imorn... *please*


Kommentarer
Postat av: selena

de får jag inte. jag har redan en äs som jag haft i flera år... Jo jag vet, men de funkar inte på mig.. kram

2009-04-02 @ 12:23:19
URL: http://selenathin.blogg.se/
Postat av: fru lillis

Åh vilken bra mat :) allt verkar supergott och supernyttigt :) Mm.. ;)

2009-04-02 @ 23:11:08
URL: http://frulillis.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0