forts. Gamla inlägg från ett forum, april

Ons 25 april

Har haft hur många hetsdagar som helst nu. Orkar inte kämpa emot. Men ska ha en bra dag idag iaf, orkar inte äta.. orkar inte spy.. orkar inte ha ont överallt.. orkar inte ha så förjäkla smutsigt, äckligt, odiskat och otvättat här hemma.... usch... orka leva.

Eg borde jag kunna gå ut och springa bort ångesten istället.. bara jag gör nåt..

Sön 15 april 2007


Känner mig STOLT idag! Jag har klarat hela helgen utan hets!! En HELG! =P
Dessutom var jag ute och joggade med en kompis, jag som har jordens sämsta kondition och hatar att springa! Och det gick bra.. skulle ha kunnat springa längre och fortare =). Känns riktigt bra =).

Sen var jag på dejt oxå! Haha, träffade en kille igår ute, pratade lite, och så gick vi på en promenad idag i det härliga vädret! Solade lite på eftermiddagen oxå. ÄLSKAR solen!! =)

Fre 13 april 2007


Vilken otroligt jäkla hemsk vecka jag har haft! =( Usch.
Hetsätit varenda kväll från skärtorsdagen till och med torsdag igår.. alla dagar utom påskafton (eftersom jag var med familjen då så åt jag ganska normalt och spydde inte).

Har liksom känt ett tvång att fortsätta hetsäta. Kan inte förklara det bättre. Det måste liksom "kännas rätt" att börja om och ta nya tag, och hetsmaten ska helst ha tagit slut sista dagen innan kl 24, och det ska gärna vara ett bra datum nästa dag.. dagen för nystarten.. osv.

Som tur är kändes det så idag. Har gått bra att "börja om". Det värsta är att jag ska till en kompis och äta tacos imorrn. Får se hur det går...

Har gått upp ett kilo och känner mig urfet =(.

Fre 6 april 2007


Gårdagen gick åt skogen. Fick en hel stor korg med påskgodis på jobbet att dela med en tjej jag jobbar med.. satt och åt godis hela eftermiddagen och cyklade sen och köpte massa mer hetsätningsmat efter jobbet ist för att åka och träna som jag tänkt =(.

Blev asdålig i magen på jobbet av godiset.. riktigt jobbigt.. Men nu vet jag att jag inte "tål" godis när jag ätit bra några dagar.. Så nu kan jag skylla på det om nån vill truga i mig godis i fortsättningen =).
Tycker eg inte ens om godis, det jag gillar är choklad.

Bestämde mig för att ha en hetsdag igår kväll, men ta nya tag redan idag iaf. Just nu känns det riktigt bra! Spydde bra igår och vägde 57.0 när jag gick upp vid tolvtiden idag (bara vätskebrist antar jag.. men känns bra ändå.. magen var rätt platt och så..).

Pratade med mamma nyss, och vi ska till min syster i sthlm och fira påsken i år. Vi åker imorgon förmiddag, så jag kan svälta ifred idag iaf =). Ska nog desvärre träffa en kompis ikväll.. men jag ska skylla på att jag åt massa jordnötsringar och skit igår och mår illa av det idag så hon inte lurar i mig massa skit ikväll.. =P

Ons 4 april 2007


Åt helvete med allt jävla skit piss.. Bra dag visst, men trött och inte sådär glad längre..

Jag är en manodepressiv bulimiker med borderline (egen fin diagnos).
Godnatt.

Tis 3 april 2007


Lalallaa.. är så käär eller lycklig?!!?!? Kan inte skilja på de två känslorna =P. Glad iaf =). Lallallalalaaaa hihi =).

Köpte en digital våg idag på Netto för 99 spänn som blubb tipsade mig om =) (tack!!). Först funkade inte displayen.. såg inte siffrorna.. och de visades helmysko.....MEN sen efter nån timme när jag prövade igen så visar den såååå fina siffror såå =P. Den var antagligen kall stackarn! Hade plågats i kylan heela vägen hem från affären!
Hehe, så imorrn blir det vägning med 100 grams noggrannhet =) (även om alla vågar envisas med att visa olika.. men skitsamma). Kul med en digital våg efter dessa år med min pissvåg som man måste väga sig på minst 10 ggr och sen ta medelvikten av de heelt olikt visade vikterna.. Roll

Förstår inte hur jag ska hinna äta upp alla kiwi jag har köpt.. och physalisarna?! Jag vill inte äta =).
Och inte har jag tagit en enda godisbit från de eeeenorma överfulla påskäggen på jobbet! Thum Up

Jepp jepp.. goodnatt!! Cool

Mån 2 april 2007

Så sjukt att man kan känna sig så fet och ändå smal(are).. Jag kommer aldrig att bli nöjd =(. Men mår såå mkt bättre nu än när jag vägde två kilo mer.. och vet att jag kommer att må lika mkt bättre till när jag gått ner till 55 kg... Har ingen aning om hur mkt jag vill väga. Vill inte se ut som jag gör i kroppen hur smal jag än är, så jaa.. vad gör man då? Skit. =(

Iaf så har dagen gått bra, och lika bra ska det gå imorrn och heeela påsken (hhahahhaaaaaaaa önsketänkande..).

Är kär i en kille på jobbet tror jag Roll. Har massa vårkänslor i kroppen och måste ju rikta dem mot nån =P... Tyvärr kommer jag aldrig få nån uppmärksamhet från honom eftersom jag är en stor blyg mes Embarassed Very Sad. Men kanske kanske kanske ändå......... lever på hoppet.. som väl alla egentligen gör?

Sön 1 april 2007

Har hetsätit som en gris den här helgen.. Flera kassar med skit.. Massa pengar rakt ner i toan.. Ännu trasigare tänder, hals........ Såååå förbannat jävla onödigt!!

Men kände mig smal idag iaf =). Hoppas jag gör det imorrn oxå (eller ja idag, söndag alltså..).
Även om jag ätit som en gris har jag ju spytt som en gris oxå.. så tror inte att jag gått upp nåt, snarare ner en aning om det är möjligt..

Jag känner mig SÅÅ peppad nu. Att inte äta alls. Men det måste jag, och jag vet att redan andra dagen med lite mat känner jag mig svag och sugen. USCH. Aja får njuta av den första dagen då om inte annat... =).

På jobbet börjar konsultföretagen skicka påskgodis nu. Nästa vecka kommer jobbet vara översvämmat med godis... Hur sjutton ska jag klara av det?? Det borde vara förbjudet *snyft*. Dessutom kommer alla jag träffar (kompisar) vilja köpa glass i det fina vädret.. *suck*. Det är inte lätt. Inte alls lätt. Det är svårt, super hyper förbannat jäkla skitsvårt. Omöjligt t o m? =/

Jag måste följa min regel att det är OK att äta med andra. OK att ta en godis på jobbet. OK att gå och äta glass med kompisar. Det är sen det INTE är OK att hetsäta när jag kommer hem.

Kom ihåg det nu!
Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0