I förrgår, igår och idag

Jag vill bara läsa min bok! Den är nästan spännande. Den beskriver nästan mig. Jag fick den för att jag skriver här! Har läst näästan halva, och än så länge vill jag nog helst dö när jag läst klart. Hoppas dock på att det finns en bättring på eländet när jag närmar mig slutet (av boken ^^).

Ok, matintag i förrgår. Glömmer typ direkt, kanske glömde fota något, men dessa bilder har jag:


Igår:

Idag:

Jag vet att jag åt ett plommon en kväll vid diskbänken som jag inte fotade.
Chokladbollarna har jag typ ätit fyra av igår och fyra idag.

Jag vet också att det känts som jävligt för mkt mat på kvällarna, men under dagarna på jobbet har jag ändå nästan kunnat känna hunger eller liksom nästan lite tomhet i magen.

Jag var förstoppad igår och det är skit.

Jag tränade ett kort intensivt träningspass idag och seretonin, noradrenalin och dopamin (är det inte dom?) gör det nästan OK att leva ikväll (trots att jag inte gick på dansen som planerat, utan valde springa, handla, duscha och kollar på Broadchurch. Fantastiskt att jag gjorde allt det dock!!). Ok, det lät för negativt. Men jag känner mig inte direkt lycklig heller. Nåt ok mellanting kanske. Fast inte helt ok för jag har ont i magen.

Jag har iaf inte spytt sen i söndags. Alltid nåt. Igår var jag sjukt trött. Idag har jag känningar  halsen, men ska känna mig glad att jag tog mig iväg på träningen och dessutom gjort en flera saker till (t o m duschat och tvättat håret) är redo för sängen och kl är inte tolv än! Tyvärr över elva, men vad fan, jag bloggar ju också!

Ok. Nu bara ska inte den här appen tabba sig och slarva bort hela mitt inlägg ^^. Godnatt.


Kommentarer
Postat av: Natacha

Vad äter du helst om du måste? Alltså något som du typ inte skulle kunna leva utan?:)
Ha en bra dag :)

Svar: Jag vet inte? Jag förstår inte riktigt frågan. Om jag bara fick äta en sak resten av livet? Eller vad jag tycker är godast?
pussel

2015-09-24 @ 10:30:11
URL: http://atstorning.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0