Magkatarr??

Usch, nu har stressen tagit knäcken på mig verkar det som :-S. Enligt sjukvårdsupplysningen har jag förmodligen fått magkatarr! Sjuksköterskan jag pratade med tyckte jag skulle äta kokt, "snäll" mat i några dagar och se om det hjälpte.

Jag har ont i bröstet/övre delen av ryggen. Det blir lite värre när jag ligger ner tror jag (och det var tydligen ett tecken på magkatarr bl a). La mig lite före tolv och tyckte jag blivit lite bättre mot tidigare under dagen. Men nu vaknade jag vid två och kan inte somna om pga smärtan! Usch! Får nog ringa till vårdcentralen när de öppnar.. Vad nu dom ska göra :-S.

Det här har jag absolut inte tid med! Hur ska jag stressa ner nu?? Nu blir jag ju ännu mer stressad om jag inte kan jobba! Åhh vilket jävla skitjobb jag har! Det är eg kul, men nu är det helt hysteriskt och omöjligt att hinna med :-S. Vet inte vad jag ska göra :-(. Försöka läsa lite i "Born to run" och sen försöka sova igen kanske.. Suck.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0