Gamla smsinlägg från Augusti

Skrev några smsinlägg som aldrig kom fram i somras bara för att blogg.se bytte plattform el var det var, och nu går det ju inte att sms:a till bloggen längre utan man måste använda deras app..

Klistrar in några smsinlägg här som aldrig kom fram.

Skrivet 7 aug 2012:
"Vad gör man? Varför hetsäter man? Första jobbveckan efter semestern. Ensam igen. Var på dejt idag. Proppade i mig en Ben and Jerry's för femtio kr redan innan. Sen massa naturgodis efter. Och nu yoghurt och nötter och skit för att jag inte har nåt annat. Jävla förbannadd skitliv!!!! Undra om jag kan pallra mig in i badrummet och spy före tolv? Jag som var så trött. Jag som verkligen behöver sova! Jag orkar inte jobba. Orkar inte leva.."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0