Vikt

Igår vägde jag 58,5 kg, idag vägde jag 57,4 kg(!) trots massa mat till middag igår! Varför inte köra vidare på ett vinnande koncept? Idag äter jag två jätteportioner jättesen middag...^^ Suck.
|
Var inte särskilt bra i magen idag. Kanske är det morötterna som spökar. Vem vet.
|
Jag litar inte på min våg längre =/. Visst är några byxor för stora och de mindre mer lagom... men min mage är fetare! Precis som om jag blivit gravid... Nedre delen av magen. Tycker även att jag fått mer fett över revbenen. När jag vägde så här 'lite' förut syntes bröstben och revben tydligt. Har alltid haft minimalt med fett på bröstet. Brösten är också aningen större sen några veckor tillbaka. Inte någon skillnad som någon annan kan se, men jag ser det tydligt.
|
Dessutom äter jag som en gris. Eller gör jag det? Eg gör jag bara det på kvällen. Frukosten är inte för stor, och luncherna har inte varit så stora de heller faktiskt. Tänk om jag bara kunde hålla mig till EN portion middag. Då kanske jag t o m skulle få gå ner lite till... Åh vad jag skulle vilja det!
|
Edit: Nu lägger jag till såna där streck för att få stycken. Funkar inte med en tom rad!? *Morr*

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du kan ju ha tappat muskler ifall du äter dåligt i perioder :/

2011-03-15 @ 23:23:35
Postat av: S

Tyvärr kan det ju vara som kommentaren innan. När man äter dåligt tar kroppen av både fett/muskler.. men om man sen äter för mycket en dag så lägger man ju på sig fett dessvärre. Och muskler väger ju mer än fett.



Det är en stor fobi hos mig! Att jag ska förlora alla muskler och gå runt som ett dallrande fläskberg pga mitt svälta vs hetsa/spy :/



kram på dig tjejen.

2011-03-17 @ 20:33:01
URL: http://metrobloggen.se/chooselife
Postat av: pussel

Ja, visst kan man förlora muskler när man äter dåligt. Förstår inte riktigt varför ni skriver det till mig dock, jag har ju ätit extremt BRA i flera månader nu! Jag har ätit ordentligt, relativt nyttigt, och inte hetsätit och spytt.

2011-03-17 @ 23:07:20
URL: http://pussel.blogg.se/
Postat av: S

Jag tänkte inte direkt på vikt minskningen nu utan det här du skrev:

"Tycker även att jag fått mer fett över revbenen. När jag vägde så här 'lite' förut syntes bröstben och revben tydligt"



2011-03-21 @ 21:12:21
URL: http://metrobloggen.se/chooselife
Postat av: pussel

S:

Jaha ok.

2011-03-23 @ 18:18:39
URL: http://pussel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0